Imådje:Two Druids.PNG

Le contenu de la page n’est pas pris en charge dans d’autres langues.
Èn årtike di Wiccionaire.

Fitchî d’ oridjinne(1 152 × 1 436 picsels, groxheur do fitchî: 1,04 Mo, del sôre "MIME": image/png)

Commons logo
Commons logo
Ci fitchî ci provént d’ Wikimedia Commons; si pout i esse eployî divins des ôtes pordjets Wiki. Li discrijhaedje di si pådje di discrijhaedje låvå est håynêye cial ådzo.
Discrijhaedje 18th-century engraving reproducing a bas-relief found at Autun, France, depicting "two druids"
Date 19th century reproduction of a 1719 original
Sourdant

J.R. Planché, "History of British costume" (1836) [1]

reprinted in Knight, Charles: "Old England: A Pictorial Museum" (1845)

immediate source: Liam's Pictures from Old Books - originally uploaded on Wikimedia Commons by Chris 73; reuploaded by Nyo.

original from Bernard de Montfaucon, Antiquitas explanatione et schematibus illustrata vol. ii, p. 436. (engraver: Thiroux) [2]

original description by Montfaucon: On trouve une partie de ce que Pline vient de dire , admirablement bien exprimé dans un bas relief d'Autun, publié par Auberi dans son livre in fol. des Antiquitez d'Autun, qui est entierement inconnu ; parce que l'Auteur étant mort après avoid imprimé le premier livre & une partie du second, les feuilles furent dissipées : celui qui m'a prêté cet exemplaire , qui est d'Autun, assure que c'est l'unique exemplaire qui reste. Dans ce bas relief , on voit un Druide couronné de feuilles de chêne ; ce qui revient parfaitement à ce que Pline vient de dire , qu'il ne font aucun acte de religion sans être ornéz de feuilles de chêne ; c'est apparemment le sacrificateur, & peutêtre le prince des Druides , dont parle Cesar , qui avoit une si grande autorité sur ceux de la secte ; marquée à ce qu'il semble par le sceptre qu'il tient à la main. L'autre Druide qui est auprès n'a point de couronne de chêne : mais il tient de sa main droite un croissant, tel qu'il est au sixiéme jour de la lune ; ce qui revient si parfaitement à ce soin scrupuleux des Druides , de ne faire la céremonie du Gui de chêne qu'au sixiéme jour de la lune , que je ne crois pas qu'on puisse doute que la figure du croissant, de la grandeur dont il est au sixiéme jour , ne soit exprimée ici par rapport à ce rit des Druides.

Oteur
Bernard de Montfaucon  (1655–1741)  wikidata:Q705306 s:fr:Auteur:Bernard de Montfaucon
 
Bernard de Montfaucon
Ôtes nos
Bernardus de Montfaucon; Bernard De Montfaucon
Discrijhaedje moine, universitaire eyet théologien français
Date di naixhance/moirt 16 djanvî 1655 Éditer sur Wikidata 21 decimbe 1741 Éditer sur Wikidata
Plaece di naixhance/moirt Soulage Paris
Autorité
creator QS:P170,Q705306
Otorijhaedje
(Reployaedje do fitchî)
Public domain

Cette œuvre est également dans le domaine public dans tous les pays pour lesquels le droit d’auteur a une durée de vie de 100 ans ou moins après la mort de l’auteur.


Vous devez aussi inclure un modèle indiquant pourquoi cette œuvre est dans le domaine public aux États-Unis.

Istwere do fitchî

Clitchîz so ene date ey ene eure po vey kimint ki l’ fitchî esteut adon.

Date/EureImådjeteGrandeurUzeuComintaire
asteure22 may 2007 à 18:53Imådjete pol modêye do 22 may 2007 à 18:531 152 × 1 436 (1,04 Mo)Nyo~commonswiki{{Information| |Description=This carved likeness was found in an earth burial-mound, a barrow. |Source=[http://fromoldbooks.org/OldEngland/pages/0013-Two-Druids/ Liam's Pictures from Old Books] - originally uploaded on Wikimedia Commons by [[:User:Chris 7

Li pådje shuvante eploye ci fitchî ci :

Eployaedje tot avå do fitchî

Les ôtes shuvants wikis eployèt c’ fitchî ci :

Loukîz di pus so l’ eployaedje totavå di ci fitchî ci.